wtorek, 20 lutego 2018

Zmiany, zmiany, zmiany...

Hej Kochani! 

Przychodzi kiedyś taki dzień, że człowiek postanawia zakończyć pewien etap i przejść krok dalej. I u mnie ten dzień nadszedł, gdy próbowałam wykrzesać w sobie jakąś motywację do prowadzenia tego bloga. Zapowiadało się super fajnie i w ogóle, ale stwierdziłam, że jak ja - osoba, która nigdy w Japonii nie była - mogę pisać bloga o Japonii. Jedyne co mogłam to powielać informacje już napisane, korzystać z czyichś zdjęć, przytaczać fakty, które są mniej lub bardziej znane. Stąd też postanowiłam podjąć decyzję o zamknięciu bloga. Jednak to nie koniec mojej działalności. :) Jeżeli ktoś z Was miałby ochotę jeszcze ze mną pobyć jakiś czas to serdecznie zapraszam Was na mojego drugiego bloga, gdzie posty pojawiają się regularnie, bo też tematyka jest zupełnie inna, bliższa mojemu sercu. Blog ten nazywa się Kociołkiem Zdrowiedźmy i jest on o moim przejściu na wegetarianizm oraz o zdrowym odżywianiu i zdrowej pielęgnacji ciała. :)

To by było chyba na tyle. Dziękuję Wam wszystkim za to, że tak często mnie odwiedzaliście i komentowaliście moje wpisy. Ściskam mocno!

Wasza Kate - Amai Sakura.

1 komentarz:

  1. No szkoda, ze z tym blogiem nie wyszło. Fajnie ze jest tez drugi, który zaczynam obserwować.
    buziaki
    Jak Zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń