czwartek, 29 września 2016

Creepersy na codzień

Dzisiaj nieco inaczej, nie będzie tonacji japońskiej, ponieważ nie samą Japonią człowiek żyje... Chociaż niewątpliwie jest to mój ulubiony temat. :)
Chciałabym Wam przedstawić swój zestaw codzienny. Lubię chodzić tak ubrana, ponieważ jest mi wygodnie, a to dla mnie najważniejsze. Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyznaję zasady wystroić się jak milion dolarów, a później się męczyć z tym, że coś jest niewygodne.
Zawsze, gdy ktoś się mnie pyta jak lubię się ubierać pierwsze co mówię to - wygodnie. Moda nie jest dla mnie najważniejsza, chociaż staram się czerpać z niej jak najwięcej. Stąd zestawienie modnych creepersów z wąskimi spodniami i dłuższą bluzką. Jak dla mnie wygląda to bombowo i mega wyszczupla mi nogi. :D Stylizacja jest na tyle uniwersalna, że pasuje do niej zwykła czarna, skórzana torebka oraz zamszowy, czarny plecak.
Zdjęcia wykonała oczywiście nasza najukochańsza Krągła Dziewczyna.







Bluzka i spodnie: NO NAME
Buty: Papilion.pl
Torebka: H&M
Plecak: House
Okulary: C&A


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą Twoją skromność i to,że nie starasz się za wszelką cene dopasowac do tego co jest teraz modne. Loveee Kate :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czymkolwiek by nie były Creepersy. Bardzo ładnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem pewne podejrzenia, że to te kapcie. Ale bardzo ładne! Ino brać. :D

      Usuń
  3. bardzo japońsko,pozdrawiam:)

    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chociaż ta stylówka do japońskich najmniej należy :) Mimo to, dziękuję za komentarz :)

      Usuń