czwartek, 3 marca 2016

Japońska stylówka vol. 1

Konbanwa!


Jak część z Was zapewne wie, w zeszłym tygodniu byłam na mini sesji. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam owoce tej pracy.


Długo się zastanawiałam co Wam mogę napisać w tym poście. Myślę, że nie będę mieszała tutaj żadnych faktów z Japonii, a raczej skupię się na samej stylizacji.




Inspirowałam się japońskim stylem ulicznym, który potrafi być bardzo odważny. Ja nie zaszalałam aż tak bardzo jak robią to japończycy, ale to ze względu na pogodę (było niestety bardzo zimno :c ), ale na wszystko przyjdzie pora :)



W stylizacji postawiłam na luźny look, krótka spódniczka świetnie komponuje się z szerszą, sportową bluzą w czaszki co daje super efekt rockowy. Do tego ciemne rajstopy (oczywiście w czaszki, które pasują do bluzy) i super wygodne buty, których nie zamieniłabym na nic innego <3
Całą stylizację dopełniały dwa koczki w stylu japońskim - czyż nie są cudowne? :)










A Wam jak się podoba? :) Dajcie znać w komentarzach! ;)









15 komentarzy:

  1. widze cellulit. schudłabyś troche a nie wpierdalasz ciągle kurwa i siedzisz przed kompem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że się o mnie troszczysz, dziękuję :)

      Usuń
    2. Może tak trochę kultury pisząc do Kasi? Ona przynajmniej ma jakąś ciekawą pasje i ją realizuje :) A nie jak ty... Piszesz bloga o jakiejs zjebanej grze która już dawno wyzarla mózg tobie i setkom gimbusow...
      P.S. Swietnie wyglądasz Kasiu :D

      Usuń
    3. P.S nie piszę żadnego zasranego bloga Skarbie :* konto mam stare i hejtuje z niego takie kurwiszonki jak wy <3

      Usuń
    4. Proszę mi się odjebać od Minecrafta, jest spoko, to właścicielka tamtego bloga jest zjebana :D Ale nie będę tutaj się rozwodzić nad plusami, wspomnę tylko - KASIA HALO HALO BO JAKBY NAM CZAS LECI A NIC NOWEGO NIE MA TEJ

      Usuń
  2. Najbardziej urzekła mnie fryzura, wyglądasz w niej świetnie! Stylizacja jak najbardziej na tak, czekam na kolejne mój chuderlaczku! A i nie wątpię w wygodę tych butów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń